To najbardziej uniwersalny ze wszystkich produkt reklamowy.
Odzież reklamowa to jeden z elementów szeroko pojętych materiałów promocyjnych.
Używana jest dosłownie w każdej branży, lubiana przez małe i średnie firmy, ale również przed największe korporacje.
Przedsiębiorstwa wykorzystują tego rodzaju nośnik reklamowy na różne sposoby, jednak najczęściej jako:
Gift związany z określonym wydarzeniem
Rozdawany na targach, wyjazdach integracyjnych, maratonach etc. Często żeby zwiększyć szanse na kontakt odbiorców z marką w odzież reklamową ubierane są hostessy podczas najróżniejszych wydarzeń na targach czy w galeriach handlowych.
Upominek dla pracownika
Działa świetnie jako czynnik motywacyjny, bo fajnie jest dostać od przełożonego np. designerską kurtkę funkcyjną z logo.
Upominek dla klienta
Na rynku dostępne są dziesiątki opcji, marek i rodzajów odzieży, która ucieszy nawet najbardziej wymagających odbiorców.
Stroje firmowe
Zamawiane głównie po to, by odróżnić klientów od pracowników oraz wzmocnić swój zespół.